Täällä vietetään rattoisaa syysflunssaa. Onneksi tämä ei tartu näin netin välityksellä.

Tuli tuossa viikonloppuna käytyä kotipuolessa, ja sieltä tämä varmaan lähti mukaan, jollen sitten vilustunut jo junassa kun oli ilmastointi hieman suurella teholla ulkolämpötilaan nähden. Velipojalla oli kyllä ärhäkkä räkätauti jo toista viikkoa, ja minä join sen olutlasista, joten saattoi se sieltäkin tarttua. Mistä näistä tietää.

Nukkekoti on edelleen katkolla, olen jumissa sen kanssa kun pitäisi päättää "aikakausi". Kylppäriin on tulossa vesikalusteet (pytty&allas) joten taidetaan olla viime vuosisadan maisemissa, mutta missä? (Tuntuu muuten hurjalta kirjoittaa tuolla tavalla ja tarkoittaa 1900-lukua - jotenkin sen mieltäisi 1800-luvuksi. Miten niin olen ajasta jäljessä?)

Lauantaina kylään olisi tulossa nykyään helsinkiläinen opiskelukaverini, jota treffasin joskus toukokuussa - itse asiassa silloin kun Euroviisuja viisuiltiin. Näppärät laskevat tästä päivämäärän, minä en. Toivottavasti tämä lentsu helpottaa lauantaiksi, tänään oli kuumetta 38,5 mutta nyt se on laskemassa. Särkylääkkeen avulla tosin, mutta kuitenkin. Olokin alkaa olla hieman virkeämpi. Maanantaista asti olen sairastanut, ja joka ilta olen tähän aikaan ollut jo nukkumassa, joten voisi kuvitella että parempaan päin ollaan menossa. Kuulostan kyllä keuhkotautiselta.

Pitäisi tehdä tuo yksi Barbien kolttu valmiiksi, saisin laiteltua kuvia tuonne enempi ompelupuolelle keskittämääni blogin irvikuvaan.  Päivityksiä on harvassa kuin kanalla hampaita, mutta niinpä tuntuu täälläkin olevan.

Ja tästäkin tuli ihan horinapostaus. Pistetään se lentsun ja korvatulehduksen piikkiin (kyllä, minä sairastan näitä lastentauteja. Ja sitten pitäisi muka olla aikuinen.)