Tein pari löytöä viikolla. Ensimmäinen oli ihan tietoisen etsiskelyn kohde, koska olin kuullut huhuja että Indiskassa voisi olla nukkekotikalusteita. Poikkeuksellisesti olin torstaina Vaasassa, minulla oli parikymmentä minuuttia aikaa ennen kyydin saapumista, joten hiippailin Indiskaan. Sieltä löytyi tällainen pieni metallinen sänky:

179555319.jpg

Tuleva sijoituspaikka on talon lastenhuone. Tähän tulee vielä patja, vuodevaatteet ja päiväpeite. Kuvia sitten kun saan ne tehtyä.

Perjantaina kävimme Juthbackan "romumarkkinoilla" (no , jotkut vanhan tavaran markkinat ne kai ovat) ja tein todellisen Löydön. Nämä pienet posliiniastiat odottelivat minua yhdellä myyntipöydällä - olin melkein jo kävelemässä ohi kun silmiin sattui jotain pientä ja sievää. Ystävällinen ruotsalainen nainen myi nämä minulle:

179554156.jpg

Olin oikein tyytyväinen koko illan ja vielä tämän viikonlopunkin.